söndag 27 september 2009

Shopaholic!

Idag har jag umgåtts med lisa, vi har varit i ljungsbro och tittat på fotbolls match. Lj-o vann med 4-2! Bra jobbat :) sen åkte vi in till stan och gick en sväng på maxi (vi ville inte åka hem och bara sitta och glo;) haha) köpte ben and jerrys och tittade på en shopaholics bekännelser. Den är ju jätte bra, såg den på bio så hade redan sett den men den är så himmla bra att det inte gör något. :)

Känner mig så väldigt utråkad.. Jag ska gå till Arbetsförmedlingen imorgon och se om de kan ge mig ett arbete!!! Jag blir galen, jag måste få göra någonting !! Idiot pappa kännde att han var tvungen att säga det fanns många som ville hjälpa mig och ge mig jobb men att..à mm.. ??? Vad " à mmm"??? Jag har inte bett om hjälp för jag ville klara det själv först och nu när jag kan tänka mig att be om det till dem så säger de så.!? Blev väldigt sur. Vem är det som har pratar ner mig om det inte är dem? När jag får ett jobb då uttför jag det på bästa sätt! Jag går inte och dåsar eller är bitchig! Och jag är i tid! Visst det var jag inte till skolan men det är två helt olika saker!!!!!!!! Jag vill bara ha ett jobb... Jag är faktiskt duktig oavsett vad ni hört.. Så skaffa er en EGEN uppfattning om mig, döm mig inte på grund av vilken utbildning jag gått, hur jag klär mig och döm mig för tusan inte för vilka vänner jag har! Ingen är perfekt.
Och jag är bra,för jag är jag! Har haft lite jäkla svårt att få utt orden " du har svårare för saker än alla andra det bara är så" tack så mycket mamma :) :/.. Förlåt bitterheten..

Har inget mer att skriva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar