måndag 28 september 2009

Donuts babiiiiiie!

Har skrivit en arbets ansökan nu som jag ska åka och lämna in :) jag tänker inte tala om vad det är jag söker men jag hoppas jag får det!! :) det är lite av ett dröm jobb ;) *håller tumarna*
Var inne på arbetsförmedligeb och gudars vilken lång kö det var vill jag lova! Så gick fram och prata med en kille ( sen nu 58åriga gubbar blev killar) och frågade var man skulle gå och så ;) han sa att han trodde inte vi skulle komma in och få prata idag eftersom det var så många så det var bättre om vi gick hem, och registrera oss på deras hem sida och så ringa och boka en tid. Hehe kul..

Och jag tror mamma läste min blogg igår för hon ringde i morgse och gav mig jobb veckan ut :) så turen ( eller vad man kallar det) börjar vända nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar