tisdag 29 september 2009

I aint' got NO money, and im tired of all tha naging!!!

Har jobbat hela dagen (8.30-15.30) och kom hem, började laga mat till alla men fick äta själv.. Och sen läste jag tidningen för att sedan gå en sväng. Det var jätte skönt :)

Nu känns allt jätte tråkigt, pappa kom precis upp och det fattas pengar för honom. Jag förstår att det inte kan vara kul
men han behöver inte vara otrevlig! Först frågade han Lisa om det var hon men det var det inte och sen frågade han mig och det är inte jag heller. Jag menar jag har varit luspank och har skulder på 6000kr, och jag har inte varit hemma på hur länge som helst. Har typ suTit fast istan pga att jag inte har några pengar.
Jag tycker så jädra synd om honom. Så nu får vi inte ta hem kompisar förens han vet vem det är.. Och jag kan väl förstå honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar