torsdag 24 september 2009

What driverlicenns??

Jag har haft min nära döden upplevelse idag... !
Dagen började med att jag skulle åka och jobba på däckservice. När jag var färdig där åkte jag till Lisa och skulle lämna lite grejer.
När jag kommit till järdalavägen så blir jag stoppad av en polis, jag tänker nu ryker körkortet! Jag hade Inget bälte och körde för fort på 50väg.. Polisen var lite snäll när han gav mig halva priset på bältes bötern som är i. Vanliga fall ligger på1500kr.. Jippi,, Det slutade med att jag åkte där ifrån med 3150kr i böter :) tack... Det är sådant här jag tänker " men det händer inte mig" det gjorde det!!!!!! Aaaaaaaa! Detta är inte min när döden upplevelse. När jag åkte ifrån Lisa och polisen var på väg hem, så köe jag i en skarp kurva ( vid rececentrum Över bron till ikano finns det en sväng) var det svin halt och min bil började snura runt och jag visste inte vad jag skulle göra.. Antilgen in i en mur väg eller mot reket, bilen körde helt okontrolerbar emot mur väggen men snurade runt och jag körde rakt in i reket.... Allt gick bra jag skaddade mig inte men bilen blev lite kvaddad hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar