lördag 5 juni 2010

SO DUMB!!

Jag är världens taskigaste! Har världens ångest!!!! Hade lovat att
hämta mina kusiner i stan vid 3 tiden inatt och jag somnade ifrån
telefonen som var på ljudlöst!!!!??? Jag fattar inte varför den var
på ljudlöst, jag har den aldrig på ljudlöst!!!!! Vilken ångest
jag har då! Vaknade nu vid halv 6 och panik glor på mobilen som har
100 missade samtal! Helvete tänkte jag och ringer beccis men hon
svarar inte! Och det är klart att hon inte gör hon sover säkert! Dom
fixade förhoppningsvis någon annan som kom????!!!! Men jobbit för
dem att ringa och väcka någon som inte varit berädd på att hämta
dem! Ångest!!! Och nu ligger jag här och kan inte somna om för att
jag vet inte var dom år hur dom kom hem eller nått! Plus att dom är
förmodligen as arga på mig!!!???!?! Och jag kan ju inte ri ga runt
till dem så här tidigt, dom ligger ju säkert och sover!!! Och
idiotiska jag som inte kom och hämta dem börjAr ringa halv 6 på
morgonen och "bara" undrAr var dom är.. Det blir nog inte så
populärt.. Aaaaaaahhhhh!! Men jag hoppaS att dom vaknar tidigt och
hör av sig på något sätt för jag har ringt till beccis och smsat
alla 3, så förhoppnings viss så kanske dom svarar lite senare??! Och
jag som aldrig brukar sova ifrån någon på det här visset!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar