söndag 30 maj 2010

because im awesome.

Har fått reda på att jag har MVG i Datakursen och VG i Medicinskgrundkurs i slut betyg! Som sagt så viste jag att jag skulle klara det, men för er som inte trodde det..

Idag har jag varit och solat lite med kusin Sebben och små syskonen. Det var extermt varmt för att vara så tidigt på sommaren?! :) Det var väldigt mysigt iallafall.
Och nu har vi varit borta hos Sebben i stugan och grillat korv :)

Tänkte att jag skulle sätta på en bra film nu, men är lite så jätte sugen att ligga inne och glo när det är så fint väder :P Ska nog gå en lång sväng med Carmen istället och sätta på en film senare..(?)

Sen så är jag vääääldigt sugen på att se sex and the city 2!!! Är helt galen på mig själv att jag inte beställde biljetter till premiären :)!!
Får ta tag i det i veckan nu! Borde ju få una mig något sånt när jag fått så himla fina betyg :)<3

Kärlek och frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar