torsdag 18 mars 2010

oh no, you did´t!!

Fick min nya HELA skärm till iphonen idag och har suttigt i en timme och försökt fixa den. MEN NEJ! Inte funkar något! SÅ nu måste jag lämna in den istället och betala mer pengar.. JIPPI! :(

Ogillar starkt när det blir så här.
För övrigt när jag skulle hämta ut paketet så kom jag inte ihåg vad det var för något paket och då när jag frågade killen om han kunde se vad det var svarade han "nej, det är från kina..Kanske en sånhär brev bomb hehe"
Vem säger så??? Idiot!

KÄRLEK! och frid

4 kommentarer:

  1. Ja det var riktigt skönt!
    hehe okej men det funkar ju det med.. fredag blir nog lungt och på lördag blir det fest :) sj då?

    SvaraRadera
  2. sv: tack ;) kmr från h&m men det var tre år sen jag köpte det haha

    SvaraRadera
  3. En omröstning på bloggen resulterade i att fredagens inlägg kommer att skrivas av Ellie på Gran Canaria. Följer du med?

    SvaraRadera
  4. tråkigt med din iphone

    SvaraRadera