torsdag 18 mars 2010

Aaahhh!



Nu är jag väldigt trött på denna snö! När ska den försvinna?? :/
Gick upp försent idag så jag är lite sur.. Sen så orkar jag inte sätta mig och plugga men jag måste väl det :)

OCh vid 4 ska jag iväg och fira Boogie :) Som fyllde 1år igår så det är stora dagen(dagarna) för honom :)
Har sittigt och tittat på HM sommar sortiment och JAG VILL HA!

OCh förut så satt jag och kollade igenom lite gammalskit och hittade lite låtar som jag och några kompisar spelat in :) Miss the old days!

OCh imorgon blir det att fira Josefina lite som fyller 21, :D JAg kommer ihåg som om det vore igår som jag träffade henne i 1:an... (gymnasiet) :D haha ja, tiden går fort.

kärlek och frid!

5 kommentarer:

  1. okej, låter ju kul =). nej ska bara vara hemma med barnen. har hunnit städa nu iaf =)

    SvaraRadera
  2. Älskar din header!
    Tror du skulle älska min bok - Ellie på höga klackar!

    SvaraRadera
  3. Eller hur :)
    Tänkte dra iväg och träna snart sen åka till en kompis, du då? :)

    SvaraRadera
  4. Sv; Åh, tack så mycket! Själv så hatar jag det ;o Iallafall ibland :')
    Jo tack, det är bra!
    Själv? :)

    SvaraRadera