onsdag 10 mars 2010

i surender to your will..




Åh. Vad jag känner mig lite hopplös nu! Här har jag suttigt och sagt att jag är så himmla duktig och kommer galant klara att plugga på distans. Och nu känns det som om jag inte fattar någonting av vad jag läser.
(OCH SKULLE GÖRA ALLT FÖR ATT SITTA VID SKOLBÄNKEN)
Vet inte om det bara är idag jag är specielt trög eller om det kommer vara så att jag kört fast nu och inte klarar mer på egen hand.. MEN! Tro nu inget iförväg. Jag vet att jag klarar det jag måste bara tro mer på mig själv :) Men som ni kanske vet är det lite svårt ibland. Känner ni inte så?

För övrigt så har jag tänkt lite på mitt idiotiska upplägg när det gäller en del saker i mitt liv så nu har jag kommit fram med en annan plan och vi får hoppas att den blit bättre än den förra. ( jag kan lova att deen är 700 ggr bättre;)
Lisas mamma sa att hennes jobb brukar ta emot folk som går vårdochomsorgslinje, så att dom får jobba där. Så jag tänker försöka få ett litet extrajobb där, hade jag tänkt mig. :)

Josefina flyger hem idag ifrån Irland, hoppas det går bra med bytet i London och flyget. :) Miss U hunnie :)

Nej, nu ska jag sätta mig in i pluggandet igen och hoppas på att det släpper snart! :P
(Bilden har inget med inlägget att göra direkt men jag tycker den är fin, det är min lillasyster och jag. När jag är brunhårig;)

Kärlek och frid. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar