torsdag 11 mars 2010

The Big Five.

Idag så har Lisa och jag varit i fornåsa på en loppis och tittat runt lite, Lisa köpte en väska som hon tyckete var fin ;) (annars hade hon väl inte köpt den!?) Sen så träffade vi Josefina :) OCh pratade lite om hur hon haft det på Irland. Det verkade som om hon hade haft roligt, men vi vet ju hur jobbigt det kan vara att tahand om ett helt hushåll och 2 skrikande 3åringar :P(!?) Så hon var nog lite trött på barn nu kan jag tänka mig:P

Och nu på kvällen åktew vi vill Petra och stefan, och hängde med petra en stund. (stefan var på pizzan) Men Boogie var hemma(vart nu en 1åring skulle vara vid 7tiden på en torsdag utan mamma och pappa) så vi lekte lite med honom. hehe.

Såg även på programet "The jackson five" Dokumenter eller vad man kan kalla det. Dety var bara tycket jag! Dom delade verkligen med sig av sina liv och känslor. Kä'ndes väldigt äkta och berörde mig. Sen i slutet visade dem om Michael Jacksons död.. Blir så tjut färdig när jag ser broserna och hur dom agerar. Känner verkligen med dem!

"-Heal the world, make it a better place.."

Kärlek och frid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar