torsdag 17 december 2009

Guffy!?

I måndags så tappade Lisa sin mobil och vi har letat som idioter! Och nu idag så tänkte vi visst vi går väl en sväng på gårn, vi har letat överallt så vi provar väl. Och Lisa ringer till mobilen och ifrån ingenstans börjar det lysa isnön vid soptunan haha så där lågden och har legat där ett bra tag ;) men det var skönt att hitta den :)
men nu har min mobil gått sönder... Eller ja skärmen är spruken... Not cool!
Något annat som inte är cool är att jag bråkade med syrran förut och jag är tydligen orsaken till att hon mår dåligt. Vit inte riktigt vad jag ska göra... :|





Ska åka in till gamla skolan imorgon och hälsa på lite ;) skanar den lite faktiskt.. Sen ska jag lämna in min telefon och så ska jag hämta Carmen :) hund som vi ska ha ett tag. :) mys! Och så kommer boogie på lördag sen på söndag blir det att fira jul med flickorna!:D roligt!
Katten och jag ligger förövrigt i mitt halv stökiga rum och glor.. (eller han sover jag glor) ska nog städa lite och sen se om pappa behövde lite hjälp med isoleringen :)

Kärlek och ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar