måndag 2 november 2009

What work?

Är på jobbet, har lite tid över så tänkte att jag skulle upptadera lite. ;)
Har efter noga övervägande och låång betänke tid (sen nyss) bestämmt mig för att aldrig mer städa en toalett. Har precis upplevt det som kommer ge mig mardrömmar i allframtid! Om vi säger så här oftast(!) är en toalett stol vit(!) Men jag har idag upplevt att det kanske inte alltid behöver vara så.. Ni får ursäkta men MAN BAJSAR INTE PÅ LOCKET!!!!
*utandning*

För att över gå till något helt annat (vilket är svårt för mina mentala bilder i huvudet!) så tycker jag att vi har väldigt mysigt väder! :) Fullt med löv överallt och olika färger. Tar mig tillbaka till när man var liten och väntade på att tillräckligt många löv skulle falla från träden, så man kunde gå ut och kratta ihop alla till en ända jätte hög och sedan hoppa runt i den. Tills man åter igen fick kratta ihop dem för att få den där perfekta "fluff" högen. Ahh, vad lätt road man var :D

Ojoj! Inga barn återblikar här inte! Tillbaka till arbetet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar