söndag 20 september 2009

Zingo Orange?!

Är hemma hos petra och Stefan nu:) Benjamin sover , Petra sitter på datorn och Stefan spelar tv spel. Hehe och jag skriver blogg.
Och av alla drycker som finns sitter jag och dricker zingo haha försöker avvänja mig vid cola ;)

sitter och hoppas på att någon av jobbena som jag sökt ska höra av sig.. Men nopp jag lyckas inte med min tankeförmåga att få dem ringa. Men dom vet ju inte vad de går miste om! En hårt arbetande, glad, hjälpsam super tjej! ;) to bad for them!

Just det Petra och jag var inne Istan och hon köpte ett par bed rocker ( man sätter dem under sängen så man kan vaga barnet) och jag satt och läste på förpackningen, på sidan stod det på engelsk om att den var gjord i Sverige och hur man sätter ditt dem. Haha och då står det "..simply by screwing.." och jag undrar om det verkligen heter så? Screwing??! Hallå det kan inte stämma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar