måndag 21 september 2009

Need to understand you, or you me?

Har kommit hem ifrån Benjamin nu. Han har varit jätte mysig och glad hela dagen :) vi har varit ute och gått då träffade vi anneli( faster) och sen Pierre (fastersman) :) och sen gick vi hem. Hemma sov boogie en stund och jag blev så sugen på kaffe att jag satte på (även fast Petra inte hade svarar ja) så efter ett tag fick jag dåligtsamvete och då började jag damsuga... :o :)
Efter jag "fikat" lite så vaknade boogie och jag gav honom mat som busade vi gärnet ! :) eller ja tills Stefan kom hem.. Då blev boogie så uppspelt att han bara skrek :D

Ska på step pass sen, med Josefina :) det var länge sen vi sågs så det ska bli kul :)

jag försöker förstå mig på dig och lyssnar till allt du säger men, någonstans på vägen blir det fel. Jag tyckte att jag förklarade en massa när vi snackade men ike?.. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra för att det ska kugga helatiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar