tisdag 22 september 2009

To eat or to be eaten?

Hade tänkt att gå upp tidigt idag, men ni vet det blir ju nästan aldrig som man tänkt sig ;) Har varit hemma själv. Lite tråkigt men ändå skönt :) Tänkte att jag skulle städa lite innan mamma kom hem men det lusten verkar inte komma ;)
Men ni ska veta att det verkligen behövs! Inte för att verka taskig på något sett men det verkar som om själva städandet hemma upphör lite när jag inte varit hemma :P Man de har väl varit upptagna, och man orkar ju inte allt hela tiden.

Oj, vad det blåset ute! Hel galet. Trädena nästan ligger ibacken.. Ska se om jag kanske orkar gå en sväng i blåsten sen..

Hjälpte lillasyster förut med någon undersökning de hade iskolan. Man skulle fråga massor folk om de viste vem Birger Jarl va. Så jag skickade ut ett mång sms till mina inteligenta vänner (trodde jag;) ) och nästan alla hade väl hörtalas om honom men inte mer än så.. Som en polare svarade:
Jag tror han är död, mer än så vet jag inte..


Haha lite roligt hur de svarade ;) men men man kan inte veta allt. Och för att erkänna så visste inte jag mycket när min syster frågade mig heller... (skäms..Men bara lite!) haha

Nej, jag får väl ta och göra lite nytta nu.

Tänker på dig

1 kommentar: