lördag 19 september 2009

Later that very same day..

Har sökt jobb hela dagen, och man kan väl säga att man kan börja skymta frustralationens först födda nu. Känns hel dött.
Lisa och jag kom på för ca 10 min sen att; men vi har ju inte ätit någonting idag?! Visst jag har druckit mitt kaffe och ätit några salta pastiller, men det är vAd dagens mat har bestått av .. Inte bra! Så nu har vi snickrat ihop några varma mackor.. När man är mitt uppe i arbetssökandet så glömmer man visst bort att äta, vilket betyder att när man väl kommit in på arbetsmarknaden är man så ut präglad av dålig sömn pga mat brist och oro för hur det ska gå att man blir sjuk pensionär vid 20 års ålder. ;)

Jag tror att det kommer lösa sig, men det kommer att krävas tålamod och mitt har gudarna redan provat så det vet vi att det fungerar!! Haha

Nej, nu är maten klar så stay tound :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar