lördag 19 september 2009

aint Got no money..

Måste så sluta med att sova länge!! Känner mig helt färdig i kroppen.. Jag är för utvilad?! Nu så ska jag dricka mitt morgon kaffe och sedan fundera på hur iall världen jag ska få ett jobb? Har sökt skjortan av mig och ingen har hört av sig.. Stupide lågkonjunktur !!! Så hur i H gör jag nu? Ska jag plugga mer eller åka bort som au pair? Aaaarrrhhhhg?!?!?!! Så frustrerande.

Har ju jobbet Karin fixade på däckservice men det är bara 1 dag i vecken 2 timmar.. Visst det är inte bara och bara men jag kan ju inte direkt livnära mig på det..

Men dagen ser ljus ut! Solig och varm. MYS! :) skulle vilja åka och hälsa på Kevin men jag har tyvärr ingen bil... "Stora sucken"
skulle vilja åka och Tattuera mig oxå! :)



Man kan inte uppleva perfektion om man inte är riktigt lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar