onsdag 23 september 2009

Forest girls

Har varit ute iskogen en sväng med mamma och lillasyster, vi hittade tyvärr ingen svamp... :/ men blåbär fanns det gott om vill jag lova! Och dom var väldigt goda! Men det tyckte inte mamma så det blev inget blåbärs plockande heller..:p och nu ligger katten och jag i mitt rum och halv sover(ja, han soversnarkar som en galning) vet inte riktigt vad jag ska göra.. Väntar på att det ska hända något kul ;) trots att jag inte har något att göra så finns det masser som borde göras. Men som ni vet så vill man nästan aldrig göra det man borde.. :p

Funderar på vad jag önskar mig när jag fyller, mamma sa att alla har börjat fråga nu.. Och som alla andra år så vet jag inte.. (innebär det att man har allt man vill ha?)
Har ju haft några timmar att tänka på nu och har kommit fram till:
1. Träningskort på simhallen i ljungsbro(som är för både sim och gym)
2. Medaljonger till mitt pandora armband
3. Disney filmer,( törnrosa, snövit, dumbo, svärdet i stenen,o.s.v)
4. Pengar

men egentligen så önskar jag mig sånt som inte går att köpa för pengar..
1. Lycka
2. Kärlek
3. Välgång
4. Hälsa

( Jag får jobba på det ;) är ju sådana saker man kan ge sig själv i lång sikt ;)

ska äta nu mina trogna läsare ha det bra så länge:) ( grattis morfar ray igår 61år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar