måndag 18 februari 2013

Tacksam för..

..busstrafiken som gjorde att jag fick promenera halva morgonen, 3:e gången gillt och jag hann med bussen. Vädret för att det visade sig att det var oerhört onödigt att lägga ner tid på att föna håret i morse.. Tack, så mycket. :)) -.- suck..

Är hemma nu iallafall efter att ha spenderar helgen inne i stan hos TP :)
Tråkigt med slask-vädret men det är väl vanlig svensk vinter-övergår-till-vår-väder.. :p

Efter att ha städat hemma hos TP innan man drog där ifrån så kändes det lustigt att komma hem och det ser ut som att jag inte varit någon annan stanna än i mitt eget rum och tagit fram och använt varenda sak/klädesplagg jag äger. Hur gick det här till? :S Bara att dra på sig städ känslan igen och hoppa igång :p

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar