tisdag 8 januari 2013

Tisdagen 8 januari 2013

Haha kom inte på någon överskrift :p

Har varit i stan rätt så mycket, sovit över, fikat, lunchat och grejat. :)

I lördags var vi hos morfar och "firade" jul, god mat och trevligt sällskap :) sen på kvällen/natten så åkte jag in till TP för att JBK ville hitta på något så vi skulle försöka göra det. Slutade med att vi hamnade utanför Mjölby i någon jäkla grotta :p haha kolla läget liksom :p Men det var trevligt, hade ju mysigt sällskap och då är det rätt så svårt att klaga :)

I söndags blev det kalas hos farbror och sen avslutade veckan med bio :) såg "mammas pojkar". Den var riktigt rolig :) Trevligt sällskap :)

Igår var jag i stan hela dagen kändes det som :p luncha med syrran och köpte lite kläder. Sedan en fika med BW. :) Som förövrigt köpte en radio, som hon knappt orkade bära så jag fick hjälpa till lite där. Jag som är så stark liksom :p
Sen blev det vist så att jag sov över i stan :) inte helt fel det, fick dock krupp imorse när jag gick upp och kom in i någon form utav städtrans, så kände att jag snabbt behövde bege mig där ifrån för att inte framstå som allt för "galen".. (gör jag väl redan..) haha

Fikade med syrran, farmor, kusin RJ och kusin SE :)
Fasen vad en blick kan säga mer än tusen ord :p

Nu är jag hemma igen och får se vart kvällen tar mig. Blir nog lugnt iallafall :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar