söndag 27 januari 2013

Got me thinking..

Är dålig på att uppdatera, men är kanske för att det händer lite mer just nu som gör att jag inte hinner eller tänker på bloggen så mycket..?

Känner iallafall att jag är på rätt väg, mår så sjukt mycket bättre nu än förra året vid den här tiden. Vilken är en enorm lycka. Mycket mer livsglädje till allt. Och det känns skönt, att äntligen veta lite mer vad man vill. Att man har lite mer visioner om hur man vill ha det. Känns som att mitt standard svar "jag vet inte" börjar försvinna lite och det är skönt. Har väl inte all koll i världen på exakt allt och så. Men känner mig inte lika stressad över hur framtiden kommer bil, utan håller mig lugn och ser det mer enkelt.

Har enkla och bra personer omkring mig nu. Så är lättare att vara sig själv. När det inte är så mycket härj eller drama hela tiden.

Så kör på i den här takten eller vad jag ska kalla det :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar