söndag 23 december 2012

Its all of you

Hallå allihopa :)

Jag suger verkligen på att hålla ordning på bloggen nu!! Haha har mitt liv blivit så "upptaget och intressant" att jag totalt glömmer bort bloggen?
Eller är det så att det händer sjukt mycket saker som är olämpligt att dela med sig om här?

Vem vet ;)

Hur som helst så är det ju julafton imorgon! Jag är verkligen inte redo för julafton i år. Den kom alldeles för tidigt! Jag har inte alls hunnit med. Jag ligger liksom en hel månad fel i mitt huvud.
Men tiden går så fort just nu, vet inte vad det är den skyndar sig till men snabbt går det ;p

Har inte jobbat så mycket den här veckan vilket suger, men fredags fick det bli några timmar och förmodligen idag också. Julafton troligtvis inget men sen juldagen igen, beroende på vädret.. :)

Som jag sa förut så har det ju faktiskt hänt ganska mycket och bara sånt som gör mig så otroligt glad. Men jag vill/vågar inte riktigt ta in allt som händer. Det kan inte vara såhär bra utan att det snart händer något otroligt dåligt. Så jag inväntar väl på smällen antar jag :p :/... Ja, jag vet jag är muppig. Men! När det alltid varit något som varit dåligt och man kämpat jävel för att allt ska bli bra så känns det bara lustigt när allt väl är bra.
Och jag är så glad i hela kroppen att jag är säker på att jag inte förtjänar det.. ?
Vi får väl se, jag njuter så mycket jag vågar :)
Just nu just denna sekund så njuter jag jävel och bara ler helatiden. :)

Önskar er alla att någon gång bara få känna att livet kan vara såhär bra :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar