tisdag 20 november 2012

Häcksax och släpvagn

Kört buskar nu på morgon. Gick ju som förväntat, as väl! :) haha

Kom tillbaka till kontoret och ska akta mig när MJ kör ut belingon från garaget och smäller in benet rakt in i släpvagnen bakom mig samtidigt som MJ skulle skoja lite och "låtsas" backa på mig. Jag ser säkert ut som att jag fick jätte ont och svär lite.. MJ ser skräckslagen ut och pappa börjar härja oroligt på andra sidan bilen.

Haha kör inte så idiotiskt om du tror att du kört över mig! Haha Lite roligt var det.
MJ: Fan, blev livrädd att jag kört över foten på dig ju!!
Hehe ja var ju nära, han slet ju med sig släpvagnen :p men jag är väl inte så dum så jag står kvar och väntar på att bilen ska backa på mig :p mohaha

Smartare än vad jag vill ge till känna :p

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar