måndag 12 november 2012

"nu avslutar jag min dag" -Peter

Ja, VGs kille tyckte att jag skulle skriva ett inlägg och det skulle vara på kvällen. Då skulle jag börja med: Nu avslutar jag min dag, typ skit har hänt.." ungefär så.. Haha

Okej, skit har hänt och saker blev som dom blev. Godnatt bloggen.




Nej, va? Inte riktigt min stil :p haha
Har hur som helst färgat utväxten på håret och som tidigare färgningar vill jag tjuta och skrika. Är sådan obehaglig känsla! Usch. Hur svårt hade det varit för Gud att bara, okej hon blir blond :p haha :)

Fick lite kläder utav VG idag också :) super nice!! (har jag inte redan skrivit det?.. Humm..ajja.)
Bland annat denna "blåsa" ;) den är grymt skön men lite lite kort :p vet inte när jag ska ha den men den är sjukt snygg! :)

Nej, nu ska jag avsluta min dag :p blir kvälls promenad med Belie och mysa ner sig framför vänner :) ny dag imorgon :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar