fredag 24 augusti 2012

Saker man kan höra innan utgång:

• OMG! Kan någon knappa upp mina byxor..? Jag har precis målat naglarna och måsta gå på toa!

• Lägger jag håret på ena sidan ser jag tuff ut..

• Bussen går om en halv timme och om jag då dricker minst 2 cider till, så behöver jag ju inte köpa något ute! :D

• Hallå?.. Ser jag tjock ut i den här svarta tröjan eller ska jag ta den andra svarta med kortare ärmar??

• Bussen går om en timme!! Fort dra på er mer smink!

• Behöver jag jacka? Jag kommer ju ändå inte frysa.. Sprit värmer ju kroppen..

• 20 minuter innan bussen går. Åh!!! Jag kan inte följa med ut nu!! Jag spillde på tröjan och det kommer ta jätte lång tid att hitta en ny!!

• Måste vi åka nu? Jag har ju inte druckit så mycket än..

• Zapp...Zapp...Zapp... VAFAN HÅLLER DU PÅ MED?! väljer låt.. I 200ÅR??!

• OMG! Jag måste kissa, någon som kan följa med? :D


Haha ja, mycket har man hört innan man ska ut :p mest är det ju brudar som säger dessa roliga kommentarer ;)
Hehe vi är allt roliga ibland :p

Kärlek och frid


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar