lördag 31 mars 2012

Sova sova sova! Yes yes yes!

Min skrut unge vill bara sova! Hon har bäddat ner sig igen efter morgon promenaden! Hihi <3
Men EÖs hund ponta han bara letar efter LLs katt! Haha ojoj! Nu har han hittat henne. Han är jätte kär i henne, men vi har förklarat att det är mer än onaturlig kärlek. Men han verkar inte bry sig. (så är det ju ofta när någon är kär, då tar man inte emot råd)

Annars så är jag pigg och glad idag. :) Ja, det förstås.. Jag är sur på brosan. Blir så jäkla irriterad på honom! Usch, skärp dig unge! Känns lite lustigt att du kan prioritera en massa andra saker och sen inte ge mig det jag ska ha. Jävligt dålig stil. Och jag skiter i om du blir sur nu. Men det är sista gången jag hjälper dig med nått! Du försöker ju inte äns fixa..!


Nu blir det nog frukost här!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar