söndag 26 februari 2012

Jag kryper tätt intill dig, som om hon skulle försvinna då..

Huvudet skulle jag kunna ge bort just nu.. Iallafall alla tankar som slår runt. Spritter i hela kroppen, glädje, undran, förvirring allt vill ut på samma gång.. Men jag vet inte riktigt hur jag ensam ska kunna göra det.

Känner såhär för folk som hör av sig efter 2veckor bara för att säga "allt bra?" för att sedan inte höra av sig igen.. Varför? Skulle du kolla om jag fortfarande brydde mig? Ville du veta om jag hatade dig än?
Det tråkiga är att man kan ju inte skicka "hej, jo allt är bra. Varför undrar du?" nej, det gör man ju inte..? Så lägg ner med att höra av dig om du inte bryr dig mer än 1 gång i månaden. Blir så slit samt för lilla mig som inte alls lever samma "livsstil" som dig.

Känslorna som du tog och jag gav kan du behålla. Men vill du inget så låt mig bara vara.

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar