tisdag 21 februari 2012

it´s time to say goodbye to "turning tables"

Känner bara hur skönt det är att släppa saker ibland. Hade glömt hur lätt det var. Ni vet vad jag menar. Det är inte så att jag inte bryr mig om folk. Men när man inte kan bete sig som den "25-åring" man är så kan man lika bra vända och gå åt andra hållet.
Jag tycker själv att jag har mycket kvar att lära, och kommer förmodligen inte bli full lärd.
Men att vara äldre än mig och ha så problem som man blundar för känns fel. Problemet att jag änns tar upp det här i bloggen är att jag måste skriva av mig. Som sagt jag har inga kärleksfulla känslor för denna "man". Men kan inte blunda för fakta. Och faktan är den att killen skulle kunna ha det hur bra som helst. Men skiter liksom i det. Kan på alla sätt och vis "dra sig upp" ut det liv den nu lever. Och så välja att inte göra det är bortom min vetskap.

Visst det är alltid lättast att trampa kvar där man alltid varit. Men när det betyder att man inte själv får ut det mesta av livet så tycker jag att man ska ändra riktning lite.
Jag kanske är ensam om att tycka detta och då är det så.

Oavsett vad jag känner för dig, vet om dig eller kommer få reda på så hoppas jag för din egen skull att du snart inser allt du missar. (och då menar jag inte mig, UTAN LIVET)
Positiv energi till dig.

Oj, det tog inte änns emot att önska en idiot lycka till i livet. :p

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar