tisdag 28 februari 2012

Inte underbart.

Nej, det är verkligen inte va vädret är idag.. Regnigt och gråt.. :(
Och jag som ville gå en lång promenad och mysa i solen idag! Men nej nej..
Blev ju lite sent igår och lovade att väcka flickorna nu på morgonen så dom inte blev sena till skolan. Vet inte hur det blev med det.. Bara för att jag för en gång skull tänkt att göra något tidigt, så vaknar jag inte utav mitt alarm. Och sen så förut när jag gick upp så såg jag att jag ringt och skickat sms till dem, om att dom skulle vakna. Haha? Men tror dom sover! Inte bra!!

Belie är trött idag iallafall. Hon är inte van att vara uppe sådär länge ;) så hon är lite seg här nu. :)
Jag känner mig faktiskt på tipp top. Vill bara ta en dusch. Tror jag ska göra det ;)

Sen en sväng bort till mormor? :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar