onsdag 22 februari 2012

Alarmet

Ligger i sängen och stirrar på alarm klockan.. Snart ringer den... Om 8minuter.. Varför inte bara stänga av den och gå upp nu? :p
Jo, för då känns det inte som att man tar vara på dom där "extra" 8 minuterna som man kan ligga i sängen.
Hehe

Drömde nog om varenda kille jag någonsin möt inatt tror jag! Helt sjukt. Jag var överallt. Och det roligaste av allt är att jag gick hela tiden! Överallt så gick jag. Och efter att jag gått (vad jag tyckte var helanatten) så märkte jag att min kusin K på 6år suttit på min rygg hela tiden. Så vi gick omkring där och typ träffade en massa gamla skol kamrater, och så till mig.. Åh. Känns att jag burit på en 6åring hela natten :p hihi

Nej, nu är det 2 minuter kvar innan alarmet ringer. Ska super njuta i dom!!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar