onsdag 14 december 2011

Rolling in the deep

Sen morgon..
Hum. Vad hände med att gå upp tidigt? Är inte så pigg i kroppen så det är väll därför. Men man tycker ju att kroppen ska lyssna på mig? ;)

Belie har fortfarande lite ont i foten men som dom sa inne på valla. Tvätta rent och ha det omplåstrat när man går ut är den bästa medicinen.. Så det är bara att göra så! Men hon verkar gladare idag:) känns skönt. Gör så ont i mig när jag ser att hon har ont och så kan man inte göra något så att det vips är bra igen.. :/

Och nu verkar Debbie(häst) också vara sjuk? FH hade varit där igår hos henne och då hade hon varit extremt hängig och såg i allmänhet att inte må bra.. Hoppas på att det bara är att hon går i en tråkig hage.. Men liksom att hon som vi kan få en dålig dag..?

Så det känns som att alla djur är lite halv dåliga nu. Men som sagt så är ju Belie på bättringsvägen :) Nu får vi hoppas på Debbie också!

Sov hemma idag. Känns som att set var 200år sen jag gjorde det..? Ska ta tag i mitt rum i dag. Hade glömt att jag slängde in en granat där innan jag stängde dörren och drog..?!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar