söndag 25 december 2011

Goda julen är över.

Och så väntar verkligheten bakom hörnet. Det mest underbara med julen är att den bidrar med något magiskt. Men i år lika snabbt som julen kom var den över. Det magiska dock, kom lite tidigare för mig. Allt kändes så himla bra och det fanns inte ett fel i sikte..
Men nu med julen har också det magiska försvunnit och då ser man verklighetens sprickor. Och det omöjliga har uppstått, sprickorna var värre än väntat och jag känner att jag en än gång landade platt på mage utan något som kunde dämpa fallet. Om möjligt så gjorde det ondare än tidigare. Vilket känns väldigt annorlunda. Men ändå så välkänt på något sätt.

Önskar att du kan visa mig motsatsen till allt jag fått höra ikväll. Även fast att jag visste allt så känns det som en smäll över ansiktet när någon säger det. Speciellt när man får höra det utav
någon annan och du inte kan säga det till mitt FACE. Dålig still för en vuxen människa. Vad är du? 20 år äldre än mig och känner verkligen för att göra på detta sätt? Visst gör det då. Känner bara att jag är värd så jävla mycket mer än att ta den skiten ifrån dig.


Var tvungen att skriva av mig lite.. Har hänt så mycket den senaste veckan men detta tar priset.. Suck. Hoppas alla haft en underbar Julafton och hoppas att ni mår bra. :) <3

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar