lördag 31 december 2011

Färdig

Är så brutalt färdig med detta år. Nästa år ska bli bättre. Visst man kan inte tvinga sig själv känna något som man inte gör. Men jag ska tänka positivt och göra så att jag blir glad och lycklig igen.
Detta år har varit fullt utav svek, livsläxor och små dispyter. Och jag är färdig med det. Livsläxor hör livet till så dom kommer alltid att finnas med där. Men jag är färdig med dessa "dispyter" som uppstår och alla dessa lustig människor man möter. Vet inte vad jag ska säga om dem, men dom kan inte nå mig längre.
Och lögner är jag färdig med. Klara besked och säg som det är från början. Jag har inte tid att "luska" fram sanningen. Ta mig för vad jag är och ni får samma mynt tillbaka utav mig!

Bloggar igen nästa år. Så tills dess:

Tahand om er nu under nya året och skjut inte raketer om ni INTE klarar av det !

Önskar er alla världens bästa helg med mycket kärlek, skratt och inga sjukhus vistelser ;)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar