onsdag 26 oktober 2011

Bruna höstskor/ och tag mig i kragen.



Kollade lite bland mina skor förut när jag packade upp det sista och hittade dessa underbara <3 Hade glömt att jag hade dem! Och dom som är såå fina! Hur kan man glömma ?

Ska göra mig i ordning och åka ner till Lj-o:et nu och se om man kan få något gjort idag. Kroppen säger ju emot med det gör jag också! Inte tänker jag sitta här och glo som ett fån! Så upp och hoppa lilla loppa nu kör vi.
Belie verkar vara lite bättre. Men fortfarande trött och jätte snorig. Men så länge hon äter, är glad och allt fungerar som det ska så ska jag försöka bi behålla lugnet ! Men nu hopp in i duschen så att vi kan åka ! :) Och JA, klart skrutt fia följer med! Hon får ligga ner bäddad ditt jag går. Ett vakande "moder-öga" ska jag ha idag! ;)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar