fredag 16 september 2011

När det inte blir som man ville..

Ibland eller allt som oftast nu så blir livet inte alls som man tänkt sig. Jag hade tänkt att jag skulle vara färdig med skolan och ha ett bra-välbetalt-roligt arbete. En fast anställning. Också hade jag täkt att jag förlänge sedan skulle ha skaffat barn.
Det var min "plan". nu sitter jag här och är inte klar med skolan, har ingen stabilitet i det ekonomiska och är så långt ifrån att ha barn som man bara kan. Så ibland blir det inte som man vill. Och då känner jag (nu när jag inte är så depp mer :P) att det är okej. Man kan inte gå och hänga läpp för det. Utan upp med hakan allihopa så löser vi problemen. Det blir inte alltid som man tänkt sig men det betyder inte att drömmarna är döda! Utan det är bara fortsätta framåt med full fart och kämpa sig vidare. Jag menar om livet skulle vara lätt så hade det inte funnits någon menning med det.

Jag och min kusin B midsommar 2010:



1 kommentar: