onsdag 21 september 2011

because im awesome.. yeah so awesome!

Ska snart åka in och jobba. Känns lite sådär men jag vet att det kommer vara roligt när jag väl kommer dit! :) Så är det jämt ;)
Känns skönt för jag har fått lite tider nu. Inte jättemycket men några timmar här och där. Inte direkt 100%, men jag är glad för det jag får.

Längtar också lite tills denna vecka är över! Den har varit lite tråkig tycker jag. Men det är väl bra att ha sådana veckor så man lär sig uppskatta de bra? :) Och imorgon och på fredag blir det mycket pluggande vill jag lova, nu ska skiten in.. Eller inte skit utan uppgifterna. :P

Sak ta tag i mig själv igen! Måste komma ut och börja gå igen! Så där blir det alltid när man blir sjuk. Sen tar det en evighet innan man kommer ut igen! Men nu är jag frisk så då ska det ju inte vara så svårt tycker man!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar