Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga om deras service, Men bra är den inte. Först försökte dom få mig att betala 320kr extra. Sen skyllde dom på system fel. Jag ska väl inte betala en massa extra om det är DERAS system som är nere??!! Idioter. Och sen när dom inte kunde svara mer på mina frågor så sa dom att jag fick återkomma igen i eftermiddag efter 4-tiden.
Så ska snart ta tag i dem igen! Jag ger mig inte!
Om vi ska vara snabba med att betala dem (vilket är rätt eftersom man ska betala för det man använder) MEN då ska de också vara snabba och "effektiva". Men inte då. När vi inte kan betala dem för vi tjänat dåligt eller det blivigt någotstrul. Så hamnar vi hos inkasso och om det går längre kronofogden. MEN! När deras system inte funkar så att de ska sätta på en mobil som blivigt avstängd exempel så ska vi nöja oss med svaret "system fel".
Vi snabbar på att betala så att man inte hamnar där man inte vill vara och sedan stänger de av telefonen men när de ska sätta på den igen så kan dom inte det för "system fel". OCh vi sitter där och betalar för de dagar då telefonen är avstängd för abonnomanget rullar på ändå. De kostnader som finns utan att man ringer får vi betala ändå fast att vi inte fått ta del av dem då DOM hade "system fel". Det lustiga är också att dom tycks aldrig ha "system fel" när dom ska stänga av telefoner. Det går jäkligt snabbt.
dont mess with me!
Kärlek och frid
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar