lördag 30 juli 2011

Saknar en stjärna <3

Idag är Stjärnorps pokalen, och stjärnorp saknar en stjärna! Gunnar Anderson har nu varit ifrån oss i ett år. Sist jag satt här uppe (förra året) så kom Gunnar och gick. Han var mycket insatt i Stjärnorps ssk och var en trogen suporter. Jag minns tydligt den dagen förra året. Han kom och gick i en röd tröja och jeans. Tände en cigarrett och hälsade. Sedan följde en konversation utav skämt och skratt.

Tillsaken hör också att Gunnar var som en farfar för mig. Den ända jag haft. Tillsammans med min farmor. Stjärnorp skulle ha en fest på kvällen, men farmor och Gunnar kom aldrig. Gunnar hade säckat ihop och hjärtat började inte slå igen.

Så denna Stjärnorps pokal- dag vill jag tillängna Gunnar. Vila i frid, du är saknad <3

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar