onsdag 8 juni 2011

Skrikig morgon.

Min syrra ringde nyss. Hennes Chef hade skrikit Åt henne i morse. Hon hade tack att nej till ett jobb igår och nu när hon kom in idag så var chefen jätte sur och sa att hon hade ringt till kunden och sagt att hennes vikarie inte orkade komma! Jävla idiot! Hela historien börjar med att chefen har extremt dålig framförhållning!! Egentligen så skulle syrran bara varit på personal möte igår, men fick ett sms på morgonen som det stod i att hon skulle ta ett 3 timmars städ. Syrran sa ingenting utan tog städet på 3 timmar och sedan åkte hem och duscha, byte om och satt och åt när hon fick ett sms igen. Där chefen ville att hon skulle ta ett 5timmars städ oxå. Då sa syrran ifrån och då blev det liv i luckan kan jag lova!!

För det första! Är man chef så smsar man väl för fan INTE!!! Och man skriker inte på sina medarbetare! Hon hade också sagt till syrran att det var likabra att hon sa upp sig om inte jobbet passade. Så då sa syrran det, men då ångrade chefen sig genast och sa "nej men det var inte så jag menade.. Vi pratar om detta någon annan gång. "
Hur fan menade hon då? Jävla idiot hoppas hon går i konkurs! Fortsätter hon kommer jag ge hennes företag dålig reklam! Hur tror ni kunden tänker då? När chefen på företaget som jobbar åt en ringer och säger iprincip. "jag har orkeslösa anställda så du får ingen hjälp". Då hade det ju varit bättre om hon ringde och sa något i still med att det var många sjuka och undrade om kunden kunde ta en annan dag. Idiot!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar