fredag 13 maj 2011

Min lilla lekkamrat.

Är i stallet och hjälper F. Och Belie hittade två kompisar :) Men
när L skulle kasta en pinne till hunden smilla så sprang belie också
efter pinnen fast att hon inte vet hur man leker "hämta pinnen", men
det visade sig att om inte hon kunde leken så skulle vi fasen INTE
leka den! Så hon sprang bara efter för att se till att inte Smilla
tog pinnen och lekte med oss. "Ingen får leka med min mamma!" :)

Oj vilket mupp inlägg det blev!
Hur som helst så har jag jobbat idag. 7-10 men eftersom det är FREDAG
DEN 13, så ville Två stycken vara sjuka ;) Så blev tvungen att jobba
till halv 2. MEN det gjorde inget förutom att jag förla en Medicin!
Men det fixade sig tillsist. Som tur var! Och så "bjöd" ju S på
mat! :) ganska lyckad dag ändå fast att det är en oturs dag ;)

Och kvällen bjuder på mat ihop med finaste vänner, med film lejon
(lejon kungen) och sedna bigbrother.

Så jag tycker nog att när jag har haft otur idag har det blivigt tur
i oturen ;)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar