fredag 8 april 2011

Sad giirl

Idag är jag ledsen.. Eller rättare sagt jag vill dö lite inombords
när jag tänker på vad som har hänt!!
Skulle jobbat imorgse 7-10. Och vaknat halv10! Förhelvete! Telefonen
är av stängd och jag känner att nu bryter helvetet loss. Slår
igång mobilen panik ringer till jobbet. Får inget svar(somvanligt?!).
Så slänger iväg ett SMS till chefen. Sedan får jag ett SMS av mamma
som undrar om jag vaknat ännu! Då har jobbet ringt hem till mamma och
undrat var jag är. Vad händer? Och straxt efter det så svarade
chefen och sa att dom hade varit oroliga och att det hade löst sig.
Bra jobbat idiot.

Förövrigt visar bilden en kväll på jobbet förra veckan när jag
fick en nit in i tummen. Gjorde så förbaskat ont och jag trodde
aldrig att jag skulle längta tillbaka till den så mycket som jag gör
nu.

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar