söndag 20 mars 2011

Home

Är hemma nu efter stallet. Och känner att en dusch inte är helt fel! (ochbehövligt!) Ska åka in till resecentrum sen och hämta V som kommer med tåget. Halv fem tror jag det var inte runt om jag inte minns helt fel. Köpte föresten fika förut till stallet och fick se på min "VitaminWater" som jag köpte att det står världens bästa text! Så måste dela med mig av den:

"eftermiddag på jobbet. tunga ögonlock. du leker arga leken med datorn. den vinner. igen. musklerna i nacken börjar ge upp. keyboarden kanske kan funka som huvudkudde? eller inte. hursomhelst, du behöver piggas upp. nu. istället för att be bordsgrannen om en örfil kan du hälla i dig det här (effekten är densamma). några klunkar tropisk citrus med guarana, b-vitamin och koffein är betydligt bekvämare är handflatan-över-ansiktet-triket. och mycket, mycket godare. släng i dig en flaska nästa gång keyboarden förvandlas till en kudde. du blir en ny människa. inte ordagrant, alltså. det är ingen häxbrygd..."

Så himla skön alltså! :)
Nej, nu ska jag slänga mig i dushen och kasta i mig lite mat innan jag ska åka.

kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar