måndag 28 februari 2011

Working, Running and Living!


WRL! :) Det ser ur att bli lite jobb framöver. Skönt det. Måste bara få lite rättsida på en del saker ;) Så blir det nog bra!

Har sovit inne hos lillsyrran sedan igår och när jag kom hem förit så var det någon som saknat mig kan jag säga.. Belie var helt upprymd när hon såg att det var jag! Sötnosen <3 Just nu känns det som att livet leker lite.. Även fast jag jobbar. :) Det är riktigt roligt faktiskt!  MEn jag har varit lite sur idag på jobbet... Fick inte äta på hela dagen och då jobbade jag 7-16.. INTE OK!! Blev så himla förbannad. Men det är inget att göra något åt nu. Det är ju i det förflutna så att säga :P

Nej. nu ska jag mysa med Belie och sen kryppa ner i sängen tror jag :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar