fredag 18 februari 2011

Linköping

Vädret fortsätter att vara kallt. Och jag fortsätter att åka buss
in till stan för en timmes jobb. 5dagar i veckan = 5timmar= 20 timmar
i månaden. Och förut jobbade jag 32 timmar i veckan! Nu jobbar jag
inte änns det på en hel månad.? Men jag är otroligt tacksam för
att jag överhuvudtaget har lite jobb. Ja, det stämmer jag är tacksam
över något som folk brukar tacka nej till. " lixom en timme om dagen
är ju inget" men se det är det för de! Man måste börja längst ner
för att arbeta sig uppåt! Ser ni ljuset i slutet av tunneln?
Inte jag heller :/..

Sen har jag en till fråga! När kommer våren? Skulle inte den varit
här nu? Förmodligen inte.. Men man kan ju önska att just detta år
så skulle det bli så :) missförstå inte! Jag älskar julen och
snö!! Men julen är över och det närmar sig påsk. Då kan vi väl
få se lite gräs? :)

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar