torsdag 10 februari 2011

Goodnight storie

 

När klockan är 01.11 är det inte okej att bli väckt av att man är så kissnödig att man håller på att kissa på sig! 
Jag går upp och eftersom lillebror sover över här inatt så är jag inte förvånad över att han sitter i soffan och kollar på himym(tv). 
När jag väl sitter på toan så ser jag hur badkaret är fullt med vatten och att golvet är väldigt blött. Då tänker jag i mitt stilla sinne att lillebror bara glömt. För ni vet ju hur små syskon jämt glömmer saker. Så jag frågar honom "har du badat färdigt ?" och då får jag svaret "ja, me. Det är stopp i duschavloppet då därför har jag inte hällt ut vattnet.." 
?!?!!!???!?!!! Okej han är kille och ser att de är stopp och bara ignorerar och tänker inte och så får jag! Som halv sover fixa det!! Medans han sitter i soffan och tittat på tv.. :( suck.
Då tänker jag igen att han vet säkert inte hur man gör. MEN det för ju inte jag hellre man får ju lixom försöka sig fram.. Men nu är det iallafall rent i badrummet och avloppet. Godnatt!

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar