onsdag 2 februari 2011

The Cleaning Lady


Oh it´s on!!! :)

HAr fixat ett eget spotify konto nu :) Så jag slipper lyssna på syrrans hela tiden, men jag tror det är hon som tycker det är skönare än jag :P hehe har ju bo satt mig där :P

Hur som helst så ska jag STÄDA nu, jag vet jag sa att jag skulle städa igår MEN så blev det inte.. hihi Det finns ju faktiskt roligare saker man kan göra!


Dessutom är jag så jädra trött att jag går på någon sorts överenergi. Vet inte var ifrån den kom ifrån men har inte sovit på hela natten.. Har haft så segt ont i huvudet!! Först trodde jag att det var början på migrän, men jag tror inte det är det.. Känns inte som det idag! Jag tror att det är för att jag har slutat "cold turkie" med socker. Och det mina vänner är inte skönt för lilla huvudet! Plus att när man äter sockert nu så mår man väääldigt illa! :S blä.


NU KÖR VI PÅ EMINEM OCH STÄDAR SKITEN UR LÄGENHETEN!!!


måste ju gå en sväng sen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar