torsdag 3 februari 2011

and the hills are alive with THE sound of music!

Blä.
Har så extremt tråkigt!! Även fast det är fint väder så är ALLT verkligen jätte tråkigt! :(:(!
Vet ni något man kan göra? (hoppas någon av mina 12 läsare svarar?) :P
NEj. Ursh så här tråkigt får mn inte bara ha! Det borde finnas en lag på hur tråkigt man får ha egentligen!!
Nu vill jag inte låta dum på något sätt (kanskelite:P) MEN jag har jätte tråkiga vänner.. Eller ja dom 3 jag har..HUM!! det är nog bara 2 föresten... Dom heter Stevi the TV och DVD:n molgan.
Och ibland får filmerna vara med och leka, men alla är tråkiga idag!! :( Plus att jag har bråkat med Stevi the TV...

NEJ NU FÅR JAG LÄGGA AV!!! Jag har inte bråkat med TV:n, och jag har inte gett dom namn!!

kärlek och frid (och tråkigheter.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar