torsdag 15 juli 2010

Darling

Vad jag saknar min lilla skitunge!! ;) men men vi ska ju flytta snart
och då kan hon vara hos mig hur länge som helst :)

Har varit hemma från jobbet i migrän sen igår. Det var länge sen
jag hade sådan "hård" migrän faktiskt. Visst jag har haft det mycket
värre men det var inte långt ifrån. Kunde inte göra något alls men
Petra kom upp en stund med Benjamin och då fixade hon och jag min nya
gaderob till lägenheten :) så något fick jag väl gjort. Men jag
måste bara säga det att jag älskar boogie mer än något annat på
hela jorden han är den underbaraste ungen som finns! Men igår efter
att han åkt hem så var det som om någon kört över mitt huvud med
en traktor med dubbdäck. Fy farao vad den ungen kan skrika högt!

Och inatt så har Claesson-Pihl barnen sovit på verandan, det var
underbart skönt för det var så mysigt kallt och idag känner jag mig
lite bättre. Mest öm i huvudet bara..

Kärlek och frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar