måndag 24 maj 2010

Pick me up

Idag har det varit en såndär dag då man får ett mentaltbreakdown,
man ser alla problemen i vit ögat och vet att man borde göra något
åt dem men av någon andledning så har man inte det??! Det är ganska
så dumt! Så nu har jag bestämt att det är dags för en såkallad
"Pick me up". Jag gör alltid en sån när jag under en väldigt
lååång tid inte gjort något vettigt och lagt problemena i en liten
låda och stängt. Men nu så har lådan öppnats (eftersom det inte
får plats mer skit;) och ut välller det saker som jag (vuxen som jag
är?!) ska ha tagit hand om precis när dom dök upp..

Men nu är det nya tag och ny energi! :) Har nog sagt alla ord som
svenska språket har att erbjuda till Lisa nu och är helt ut pratad.
(tack Lisa) och nu är det som sagt dags för mig att ta tag i allt :)

(föresten så borde någon skriva en bok , som heter "allt du
behöver veta inför vuxenlivet" och skolan borde enligt LAG vara
TVUGNA att ge ut den till alla elever!! )

Kärlek och frid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar