tisdag 27 april 2010

help i need somebody

Åhh vilken stressfylld dag det har varit idag.. NOT men jag har varit och jobbat på kanalgården eller ja APUat. Har ju min praktik nu. Och jag är nöjd med ställer måste jag säga. Det är en pratfrisk personal. ;) hehe

Idag har jag också fått lite besked om min hälsa som jag egentligen vet men som man lixom inte har tagit sig i kragen och ändrat på. SÅ nu har jag gjort det och nu vill jag lova att det ska bli eller KOMMER bli ändring på det! :D

Men nu måste jag sova känner jag, börjar kvart i 7 imorgon och det var ett tag sen jag var uppe vid den tiden :P haha

Kärlek och frid!

2 kommentarer:

  1. kul med praktik! hörde att du skulle jobba till nio på valborg, schysst! :P saknar dig, kram elin

    SvaraRadera
  2. yes, hehe berättade lisa om min dröm inatt :P haha miss u 2

    SvaraRadera